> De site
- Home  
- E-mail 
- Gastenboek 
- Links  
- Logboek 
- Copyright 
> Modelbaan
- Baanplan met uitleg   
- Foto's van de baan 
- Dagboek van de bouw
-
Bouw ervaringen
- Technisch gedeelte
> Modeltrams
- Mijn verzameling   
- Verbouwde trams
- Trams van Alfred Riess
> Projecten
- U-bahn   
- Diorama Landstraße
- Lima aandrijving 
> Verslagen
- Trams in Zwitserland 
- Modelspoor Dagen '04 
-
HMG tramdag '04 
- Opening tramtunnel
- Eurospoor 2008

> Overig

- Beursagenda  
- Videofragmenten
- Vraag en aanbod  
-
Wie is Mark

|  Oude foto's van de baan  |
 
De Roco Persil op het kruispunt aan de voorzijde van de baan. De remise staat vol met een klein deel van mijn verzameling.
Een Kato werkwagen verlaat zojuist de remise De Roco Nestlé Nesquik staat te wachten bij halte "Bucherstrasse"
De trams in de lijndienst gaan terug naar de remise en een museumwagen vertrekt. Twee generaties moderne trams met hun eigen vloerhoogte.
Een GT6 van de Vestische strassenbahn kruist een Kato museumtram.   De lokaaldienst naar Fulpmes is aangekomen bij het eindpunt "Bocklemünd".
Een line-up van verschillende Lima modellen bij de remise. Een Magdeburger komt een Nürnberger tegen. 
De daluur ritten worden gereden met 6 assers. Bij de grote kerk is de museum Aufbau tram met "4711" aangekomen.
Een Gt6 "de Lijn" uit Gent rijd proefritten tussen de normale dienst door. Na de trajectinspectie komt de werktram weer terug in de remise.
Een mooie close-up van deze Kato tram Twee werkwagens staan gereed om een deel van het traject van balast te voorzien.
Een Lima Duwag rijde voorbij de remise ingang naast halte "Bucherstrasse" Een museumtram maakt zijn ritten voor speciale gelegenheden, hier te zijn bij het eindpunt.
De Rotterdamse RET 606 vertegenwoordigt een deel van het nederlandse wagenpark. De kleine Combino staat te pronken in de remise.
Een mooie overzicht van de remise, waar enkele trams staan opgesteld. De Mulheimse M6 stopt bij de halte "Domplatz".
Langzaam glijd een keulse achtasser de eindlus in. De tram staat te wachten in de eindlus voor vertrek.
De HTM PCC maakt een rondrit met genodigden kort nadat hij in dienst is gesteld. De kato aufbau staat te wachten om het kruispunt over te steken.
De K5000 staat te wachten in de keerlus. De zijkant van dit mooie model.
Nogmaals de K5000. Een moderne lagevloertram uit kassel wacht op zijn passagiers.
Op de achtergrond rijd de Lima in Bochemse kleuren de overweg over. De Lima Stadbahn N rijd langs het cafe.
Een mooie roco met "Dom Kolsch" reclame. Een museum KSW rijd een paar rondes.
Een Duwag 6 asser rijd langs de achterstraat. Een Lima Stadbahn M rijd zojuist de keerlus uit.
De eerste module in de nacht met straatverlichting. De reizigers wachten op de laatste tram.
Een Lima Duwag poseert in de bocht. Twee Lima achtasser staan te wachten bij het zojuist gebouwde halte "Domplatz".
Een schitterend model.  Mijn nieuwe werkwagen in een nog onafgemaakte toestand.
De Abtalbahntram rijd zijn laatste rit. Het verkeer moet wachten als deze tram uit mainz de weg kruist.
Een deel van de straat is afgezet voor werkzaamheden. 2 Stadtbahn N trams staan gebroederlijk naast elkaar.
De museum Kato maakt een rondrit door de stad De Roco Reissdorf Kolsch op een potlood wegens gebrek aan een onderstel.
Wachten op de laatste tram. De achterstraat met een passerende museumwagen.
In de straat van de bioscoop zijn nieuwe lantarenpalen geplaatst. Een "Jägemeister reclame tram rangeert in de remise.
De eindlus gezien vanaf de achterzijde van de baan. "Wachten tot de rode lichten doven".
Totaal reclame voor de "Nürnberger Zeitung". "Einsteigen bitte"
Een Weense museum tram staat in het avondlicht te wachten om te vertrekken. De andere museumtram rijdt net weg.
Twee verschillende uitvoering naast elkaar. Een Gentse laagvloertram rijd proef op lijn 1.
Net na de eindhalte begint het straatspoor.  De combino is een reclamemodel die niet aan consumenten is verkocht.
Het past maar net tussen de hekken.  De MGT6 rijd over het paradestuk op de baan.
Automobilisten moeten wachten tot de tram gepasseerd is Nogmaals de K5105 in de eindlus, wachtend op passagiers.
       

- Terug naar boven 
-
Terug naar de startpagina